TUTORIAL FRÅN ADVANCED PHOTOSHOP

Inhandlade mig en tidning för ett par dagar sedan. Var nere på pressbyrån för att handla lite dricka och ramlar över "Advanced Photoshop", -Nice tänkte jag för mig själv. Väl framme vid disken ville damen i kassan ha 140kr för tidningen. Med en gapande mun, nudlar i ögonen som månadens resterande maträtt och ett osäkert "Okej" drog jag kortet genom maskinen.

I vilket fall som helst, tidningen verkade bra och där fanns ett par tutorials i. Har suttit idag och fixat en av de. Resultet är hyffsat bra men som sagt går man efter en tutorial så är inget svårt.


Orginal           Retouch

Vissa andra "stock"-bilder är givetvis involverade i denna bilden. Släng lite kommentarer.

Nu ska jag fortsätta läsa i min tidning, för 140kr ska man kunna läsa den i minst 40 år innan pappret går sönder.


"Gräva inte upp större sten än du kan bära."
-Kristian

Kommentarer
Postat av: Eva

Den var riktigt grym!

And I'm not easily impressed...Wow! A blue car! :D



Jag är inne i en period då jag citerar Simpsons, jag kan inte rå för det :P

2008-08-27 @ 17:47:13
URL: http://www.metrobloggen.se/givegivegive
Postat av: El Skorpido

Jo, de där tidningarna är rätt dyra. Känns lite som att de är ute efter att orsaka ens Visa-kort djupa psykiska men. Se till att plasta in hela tidningen nu!



Just det ja, bra jobbat! Nu vill jag se dig applicera det hela på 100% egenproducerat material med ;)

2008-08-28 @ 22:10:03
Postat av: Anna

Jag tycker den är fÖr mörk.. effekten är cool men jag vill se hans uttryck i ansiktet bättre .. nu ser han lite ut som ett monster hihi.

2008-08-31 @ 01:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0