FÖRSTA INLÄGGET

Hatar verkligen och skriva första inlägg. Ska man dra upp vem man är och vad man gör på fritiden med mera. Känner att det är otroligt onödigt. Om nu personerna som befinner sig här äntligen hittat hit så är det inte för att bli min cyber-vän =).

Det jag kan ta upp i mitt första inlägg är vilket slags innehåll bloggen kommer att fyllas med.
Jag kallar mig själv fotografernas "Frans", varför Frans? Jo, jag är inte jätteduktig på att fotografera än, precis som att Frans inte är jätteduktig på att sjunga än. Jag vill gärna bli känd för att jag är gullig och jag är inte bäst på att dansa. (Frans = killen som sjöng Zlatan-låten)
Där blev det en liten avstickare.
Bloggen kommer att fyllas med fotografier som jag tagit och retucherat samt bilder som människor skickar till mig och jag lägger ner hela min själ i att retuchera. När inspirationen ligger på kommer jag även att försöka lägga ut lite filmer när jag har spelat in skärmen så ni kan se vad som händer på min skärm när jag retucherar.

Det var nog allt jag ville skriva just nu.

Vi ses i marschallens skugga - Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0