HÖSTPLÅTNING - ZANDRA

Shoubidoo!

Nu kommer det lite nya bilder från en lite dagsträff med Zandra. Josse var också med, på både gott och ont. Var en helt vansinnigt rolig plåtning där man var seriös i ca 10% av tiden, resten var fylld av skratt, skämt och klättring. Någon av oss tre tyckte det var en brilliant idé att klättra upp för Mount Everests son. Sagt och gjort.

Alla bilder kommer jag inte lägga upp här då vi fyllde mitt minneskort men ett litet urval får ni kika lite på.





Blev väldigt mycket svartvitt, otroligt fint med svartvitt.
Kommentera gärna vad ni tycker, om ni tycker något kan göras bättre m.m.

Zandras blogg hittar ni här.

Glömde nästan bort, jag fick en vink om att jag måste vara tydligare i mitt tal när jag ber min modell om hur de ska stå och posera m.m.

"Kan du ge mig lite mer liv, lite mer liv i ögonen?"


Budskapet gick genast fram.

"Där boskapen finns, ska vargen dö."
-Kristian

Kommentarer
Postat av: GINA

Snygg blogg!

2008-11-16 @ 21:35:21
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0