TIDSFÖRDRIV

Halloooooo!

Sitter här och funderar på vad för guide som jag kommer göra härnäst. Under tiden mitt brainstormande pågick så satt jag och lekte med en bild. Jag satte mig själv på en dollar-sedel. Tänkte nu när det blev ny president så kanske man ska fråga Herr President om jag ska pryda deras 1-dollarssedel istället för den tråkiga gubben som är där nu. Det gäller ju och förnya sig!

Klicka för att förstora.
när den röda ramen runt bilden är borta


Har ni några förslag på guider så tar jag gärna emot de, börjar bli tom på ideér!


"Det finns svarta får i alla hjordar."
-Kristian


Kommentarer
Postat av: Niclas

Det ar sanna bilder som hade varit roligt att kunna gora:D Guide plx;P

2008-11-11 @ 00:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0