DAGENS BILD 23/2

Tjabbz!

Blev ingen bild igår, hade helt enkelt inte tid att uppdatera bloggen alls. Men idag blir det givetvis en ny. Hade Jessica på besök för en lite mer annorlunda session än vad jag brukar ha. Kvällen började med att göra konstgjort blod.

Denna bilden vill vi kalla: "Jag ville bara måla"
Tanken bakom bilden är en flicka som inte har någon färg, hon skär sig då i handen och börjar måla.




Dagens bild: Jessica


Kommentarer välkomnas som alltid!


"När pojken växer, har han en varg i magen."
-Kristian


Kommentarer
Postat av: Cissi

kanonbra känsla i bilden. Kul med udda motiv. =) Som mentor ger jag tipset: Tona ner bakgrunden mot svart..för ännu mer ökad mörk effekt.

2009-02-23 @ 10:57:26
Postat av: matilda

värt och värt vet jag inte. Man önskar ju att det var billigare! Men det kändes dumt att inte köpa någon bild alls eftersom man aldrig tar såna bilder :)

2009-02-23 @ 12:18:41
URL: http://matildaxposed.blogg.se/
Postat av: matidla

Exakt :) Det är ju alltid kul att ha såna bilder också, jag kan ju inte ta själv om man säger så :p

2009-02-23 @ 16:12:13
URL: http://matildaxposed.blogg.se/
Postat av: M A D E B Y M E - FOTO

Sv: Tack för feedbacken, ska kika på det du skrev.



Dom bilderna är jag inte jätte nöjd med. Men det var min andra studio fotografering någonsin (min första blev bättre) hehe



Mvh Oskar

2009-02-23 @ 18:07:34
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: Anonym

Jo, det har du iofs rätt i. Men jag kommer antagligen aldrig bli fotograferad på det sättet igen :p Det var kul som fan i alla fall och jag fick ju några bra bilder!

2009-02-23 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0