ANDRA SIDOR

Tjenna!

Givetvis är det såhär att jag inte bara lägger upp mina bilder på bloggen utan även på andra sidor. Fotosidan är en av de jag är mest aktiv på. Fotografer från hela Sverige är med där och lägger upp bilder samt kommenterar andras. För mig är Fotosidan den mest "användbara" då de flesta kommentarer är konstruktiva. Aldrig någon som bara säger "bilden är inte bra" och sen inte ger en anledning.

Tänkte jag skulle visa lite kommentarer från de senaste bilderna jag lagt upp där. Har fått väldigt bra kritik vilket gör en lite halvglad.

För att komma till min samling av bilder jag har på Fotosidan klicka här:

Nå åter till en del av kritiken jag fått:











Kim Rasmussen 2009-01-21 13:55  
Betyg: Fint, dags för Bildkritikpoolen!
Rigtigt dejligt S/H billede....
Dejlig skarphed....
Dejlige gråtoner ......
Dejligt lys .....
Dejlig model......
Måske hånden skulle væk.....
hilsen Kim
Gösta Christiansson 2009-01-21 19:33  
Betyg: Fint, dags för Bildkritikpoolen!
En riktigt bra bild med djup och känsla.
Fick mig att stanna upp !



Ragnar Nyberg 2009-01-21 14:10  
Skön, spontan bild med lagom mycket rörelse.
Vilken skön modell och vilken fin kontakt hon har med fotografen!
Lite synd att inte hela vänsterhanden blev med.












Sara Öström 2009-01-17 00:43  
Betyg: Fint, dags för Bildkritikpoolen!
Jag håller med ovan att skärpan skulle i detta fall vara på spegelbilden. Men det är ändå en riktigt bra bild... Fina färger. Något som du skulle kunna testa är att låta det finnas lika mycket luft under som över bilden. Du skulle till exempel testa att beskära den fyrkantigt. Bra fotograferat. Mvh Sara
Jan-Erik Svensson 2009-01-17 12:27 
Betyg: Fint, dags för Bildkritikpoolen!
Fint fotograferat fint ljus mjuka härliga färger och en väldigt söt modell.
Du får väl lägga ut en uppochner :0)

Mvh Janne
Mikael Jansson 2009-01-18 09:23  
Jag gillar "kontrasten" mellan modellerna den rättvända är "frånvarande" medans spegelbilden har en närvaro.


Niklas Györi 2009-01-03 15:38 
Betyg: Bra, men jobba mer
En fin bild men jag tycker att handen drar till sig lite för mycket uppmärksamhet.
Annars är det fint ljus i bilden och en bra kompisition.

Kenneth Forslund 2009-01-03 18:58 
Betyg: Härligt, det tar sig
Mycket fin bild Kristian, jag gillar ljuset och skärpan. Du har även lyckats bra med färgtonerna tycker jag. Bra jobb av modellen med. Däremot måste jag hålla med Niklas om att du borde beskära bort handen, den stör på tok för mycket. Mvh Kenneth



"Bonden skall med svett och möda alla tusen djävlar föda."
-Kristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0