LASEN GOES FRONTPAGE!

Tjenixen!

Hade precis ett skojsigt samtal med ägaren till Techsweden, Sveriges mest kunniga forum vad gäller hårdvara till datorer. Han har precis nålat fast Mr Plåteriet him-self på kartan. Han kommer varje månad att lägga ut en av mina Photoshop-guider på deras första sida.

Så nu behöver jag ännu mer hjälp från er läsare, vilka guider vill ni se härnäst? Är det något ni försökt länge och inte lyckats med? Släng en kommentar till mig så ska jag försöka lösa det.


Hämtat från Techsweden:

"Senaste artikel

Månadens Photoshop guider

Idag 20:59 (Razzz) Artiklar / Övrigt

Denna kategori är ny här på Techsweden.org där vi ingått ett samarbete med frilansaren Kristian "lasen" Andersson. Detta innebär att varje månad kring den 15e kommer vi att presentera hans senaste guider här på förstasidan."



Så, hjälp nu till, ideér behövs gott folk!

"Lånade kläder värmer inte."
-Kristian


Kommentarer
Postat av: malinm.se

Jag kan ge tips om vad iaf tjejer vill veta; Hur man retuscherar huden så den blir "docklik", hur man bleker tänder, hur man ändrar ögonfärg, hur man gör så man ser smalare eller större ut, hur man ändrar hårfärg..



Du har säkert gjort de redan, men ja.. var tvungen att skriva något :P

2009-01-21 @ 22:08:44
URL: http://malinm.se
Postat av: Ary Z

Jag vill lära mig att göra en bio poster! Det hade varit nice

2009-01-26 @ 14:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0