SPEGELBILDSGUIDE

Jo men så att....

Nu har jag fixat en ny guide till er, och fler kommer det. Kommer dock att lägga upp det lite annorlunda. Filmen kommer inte synas direkt här i bloggen, jag kommer länka så ni kommer in på en annan sida. Detta gör jag för att filmen buffras direkt när man kommer in på min blogg vilket då gör att man inte kan klicka upp bilder m.m.

I denna guiden går jag genom hur man gör en fejkad spegelbild. Detta används en del för texter på hemsidor m.m. Men jag fick en förfrågan av Techsweden igen som ville använda det på deras produktfoton.


Här kan ni se före och efter. Klicka för förstoring

Guiden hittar ni här!



"När hunden växer, växer också dess tänder."
-Kristian

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för svaret men jag har redan hittat ett sätt att fixa det på, tack ändå :)

2009-01-08 @ 14:07:16
URL: http://thecrazyhead.blogg.se/
Postat av: lupum

hur går d krill?

2009-01-08 @ 17:06:29
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Kia

sv: Självklart länkar jag.

Oftast när jag börjar leka med en bild i Photshop så har jag ingen plan, utan vill bara pilla och trixa så mycket som möjligt, och så blir det lätt lite för mycket. Men det är kul. :)

Tyvärr har jag ingen bild, eller någon direkt idé för tillfället hur jag vill använda glödande lysande effekter.. Tycke rmest att det vore kul och användbart i framtiden att kunna.

2009-01-08 @ 21:57:47
URL: http://kias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0