MÅNGA BILDER

Jag har fotat en del och retucherat ännu mer, men jag känner att jag inte kan skapa inlägg i bloggen för de gamla bilderna. Är ni intresserade av att se så ligger de på:
Bilddagboken
Fotosidan
Flickr

Här kommer nu bara komma upp nya fräscha bilder och den första är en bild av Malin Månsson,
Fotograf: Okänd.
Malin ville ha bruna ögon, det var de enda kravet hon hade.
Malin Månsson OrginalMalin Månsson Retouch
Orginalet                   Retouchen


Släng gärna iväg lite kommentarer, _Konstruktiv_ kritik mottages väl.

"Skåda inte en given häst i munnen"
-Kristian

Kommentarer
Postat av: Eva

Du gjorde bilden väldigt klar och fin :)

Jag skulle också gärna vilja ha bruna ögon, men mina ögon är så mörka ändå. :P

2008-08-07 @ 16:55:32
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0