TIDSFÖRDRIV

Tänkte jag skulle göra manga-bilden på Angelina en gång till och visa upp hur jag gjorde.

Givetvis gjorde jag inte likdant så bilden blev inte till 100% samma som den jag gjorde innan. Man glömmer en del, en av ålderdomens plågor.

Filmen tog ca 23 minuter att spela in, så noggranheten är inte på topp. Något som inte direkt syns heller faktiskt eftersom det går så snabbt.

Denna är egentligen inte för att lära er något, ni ser hyffsat bra hur upplägget och arbetsflödet ser ut. Om ni inte gillar såna här filmer så lyssna på musiken.

Movie made for my own pleasure, not for the joy of the audience!

"Den som ingenting gör får alltid nog med sömn."
-Kristian

Kommentarer
Postat av: Kia

Va duktig du är. Jag tycker att det är jätte kul att du har börjat lägga upp Photoshopguidefilmer

2008-10-01 @ 17:07:13
URL: http://kias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0