TÄVLING

Tjennatjabba!

Har faktiskt ställt upp i en fototävling, eller en retucheringstävling som jag ser det. Tyvärr var reglerna lite luddiga. Bilden jag gjorde är som jag tolkade det och jag hoppas att det var rätt.
Det är Bilddagboken som har en manga-tävling just nu.

Hade en solklar bild framför mig och modell var fixad, tyvärr bangade hon ur samma dag som vi skulle plåta. Då kom Jessica till min räddning och jag tyckte vi lyckades superbt. Det kommer att läggas upp fler mangabilder från samma session efter hand. Tyvärr tar retucheringen grymt lång tid per bild så det kommer inte uppdateras snabbt.

Här är min tävlingsbild.



Dagens bild: Jessica



Vad tycker ni? Har den någon chans och vinna tror ni?



"Fadern vet när, modern varifrån."
-Kristian


Kommentarer
Postat av: Jessica

Var är mina ööööööron??? =D

2009-03-13 @ 12:13:51
Postat av: Keshia - Vincents mamma

varför gör du inga nya guider

?

2009-03-13 @ 15:58:45
URL: http://tazmaniac.blogg.se/
Postat av: Linn

jo men du är sjukt duktig ändå.

2009-03-13 @ 17:04:51
URL: http://liiinnsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0