EJ GLÖMT!

Nu var det fruktansvärt längesen jag skrev här i bloggen. Tyvärr har mitt skärminspelningsprogram gått i graven så några nya guider blir det inte förrän jag löst det problemet. Anledningen att jag inte har skrivet är faktiskt den att jag pluggar en del på min fritid när jag inte jobbar. Jag går just nu Digital Bildbehandling på Jönköpings högskola. En kurs jag rekommenderar till alla som är intresserade av photoshop. Man behöver inte ha några som helst förkunskaper och all undervisning sker på nätet via filmer. Grymt rolig kurs med bra lärare!

Annars har det inte hänt så jättemycket här i lilla Ronneby. Jag har dock börjat odla en mustasch, detta är då en vadslagning. Vem vågar ha mustasch på juldagen när vi ska ut och festa. Vi måste fota våra mustascher en gång i veckan och skicka till varandra.

Här är min första bild:


Nå va tycks, något som borde sitta kvar efter juldagen?

Många säger att jag ser gammal ut i vanliga fall, nu ligger jag verkligen runt 35+ =(
Men men, vad gör man inte för att slippa betala hela kalaset när vi väl går ut.


"Den som ofta ror ut får napp så småningom."
-Kristian


Kommentarer
Postat av: Emil

Det ser ju mycket bra ut, fast jag gillar inte att du har fegsparat skägget.. Det måste bort, men mussen ska va kvar!!

2008-12-13 @ 16:57:16
Postat av: Kristoffer Forsgren

Så, vem vann då?

2009-01-03 @ 13:36:34
URL: http://kristofferforsgren.se
Postat av: Stefan W

Hej! :) Gå gärna in på min blogg och svara på frågan om vad du brukar göra när du har tråkigt, för att inte dö av tristess!

2009-01-03 @ 13:41:24
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0